+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12345678910 ... SonuncuSonuncu
GülenForum ve Misafir Soru Cevapları Bölümünden Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. Misafir

    Reklamlar

    Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Reklamlar






    Arkadaşımla Küstüm Ne Yapmalıyım













  2. Misafir

    Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışırım

    Reklamlar



    Arkadışımlarımla küstüm çok kötü biriisi olduğum için bana kusmusler tam 1 hafta oldu onlarsız yapamıyorum hepsi bana küstü ne yapmalıyım barıusmak özür dilemek istiyorum ama terslerler diye korkuyorum hepsi bana whatsapptan mesajlar atıyo sürekli korkak felan diye her okul cıkısıağlıyorum ne yapmalıyım lütfen yardım edin







  3. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Bence git özür dile sen yen o korkunu ne derler değil sen söyledikten sonra ne cevap vereceğiz diye onlar düşünsün. İsteyenin bir yüzü kara vermeyenin iki yüzü kara misali

    sana benden ampul bilgi....

  4. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    bende 2 arkadaşımla küstüm neredeyse 2 ay oldu küseli barışmak istiyom ama benim bi suçum olmadığı için özür dilemiyorum gitmiş başka bi arkadaşımda bugün yalan yanlış şeyler anlatmış yok ben onlara arka tarafı kalktı onlaırn demişim filan demiş onlara sinir oldum zaten en değer verdiğim iki arki mi kaybatmişim daha fazla aramız bozmay açalışıyor.

  5. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    arkadaşlar bizim parkta oynadığmız bi gurup arkadaşlar vardı ahmet uğur melisa ben( kardeşim 5 yaşında ) neyse biz oynuyoduk kardeşim küstü ahmete ahmete küserse küsün dedi bizde melisa uğur ben ahmete götü tavan yapmış felan dedik sonra uğurla ahmet böyle hafif kavga ettiler bende onlaarı ayrıdım sonra ahmet kardeşimle kavga etti bende onnları ayırırken bende kavgaya karıştım sonra ahmetle avga ettik tekme tokat sonra uğur sattı bizi ahmetin yanına gitti şuan kardeşimle çok pişmanız ((

  6. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Küslük esnasında her iki taraf kendini haklı olarak gördüğününden bu küslük uzar. Onun için bir tarafın nefsini yenerek gidip özür dilemsi haklı veya haksız olsun onun değerini artırır.

  7. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    ben arkadaşımla küstüm ve 7 8 aydır küsüz onla barışmak istiyorum o da benle barışmak istiyo ama 2 mizde dilemiyoz bunun için ne yapmalıyım çok iyi arkadaşımdı onla barışmak istiyorum yardım edin

  8. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    arkadaşımla 1 haftadır küsüm.ondan özür diledim ama kabul etmedi. ne yapabilirim?

  9. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Arkadaslar bnde bugun kustum birine bisiy vermisrim ve bana o bize ole yapti bolr uapti nasil verirsin dediler vve bana o an soledikleri icin bidi yapmadim ozur dilemiycem bn hakliyim ama siDe siz hskliysaniz ozur dilemeuin o da bi girisimde bulunmuyorsa sizin yerinixi anlar bi arkafasim bana olr uapti hrldi kapim fln )

  10. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Reklamlar




    Bende sınıfta arkadasmin kalem kutusunu aldim bizim sınıf oynadik kalem kutu yirtilmazmi? Birde üstüne gözlüğünün camini bi bölümünü düsürdüm... bide burnumu kircaktin fln dedi odaklama noktasi bozulmuz bi kaç kisi benden soğdu maalesef... barisalim dedim dinlemedi mesaj yazmadi çok pismanim keske bu yaziyi okusada...Sabır et kardesim üstelik o arkadasim en yakin arkadasin ve 4 yillik...

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12345678910 ... SonuncuSonuncu