+ Yorum Gönder

Konu: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

  1. Misafir

    Reklamlar

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Reklamlar




    En yakin arkadşımla küstük ben onun kuzeni ile yarışa girmiştik benim başka bir arkadaşım kuzenine kuzenini yani benim yakin arkadaşımı kandıracagimi söylemiş kuzeni arkadaşima dedi benimle küstü barışmak için ne yapmalıyım

  2. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Bende en sevdigim kankimle kustum bu yuzden hepsi bana kustu . Özur diliyorum affetmiyor . Ne yapmaliyim lutfen yardim edin

  3. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Benim erkek arkadaşım var ama sevgili değil arkadaş kendi oğlan ve o benim knkm olur kendisi bizim durumumuz farklı biraz onun düşmanı var emek sınıfın en çalışkan öğrencisi ve onla düşman benimde düşmanım varr oda kız bende kızım o kız benim knkma aşık yanıp oğlan kankam o benim düşmanımda beni oğlan knkm dan kiskaniyo ve ban iftira atiyo sen ina asiksin diğer ama ben ona aşık degilim sonra bu benim düşmanim benjm oğlan knkimle knk buyuzden sinir oluyorum e oo oğlan knkmin düşmanı benimde knkmmm bana o mu benmi dedo bende oğlan knk mi seçtim yani o oğlan knkmi sonra facebookla bir foto attım önüm düşmanına cekildim knkm la selfie diye buna kızmış ve bana birşey şeyler yazdı bene arkadasligini bitirdi ağzına gen herseyi söyledi sana lanet olsun bana mesaj atma falan diye napicam bilmiyorum daha bugün kustuk saat akşam dokuzda luten acil yardim

  4. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Ben arkadaşımla bugün küstüm biz çok şok tartışırdık bundan öncede bi kez küsmüştük onun kuzenine sırrını verdiğim için neyse biz barışalı bi ay olmuştu ama bugün defterine bişey yazdığım için kızdı ve bana küstü ve benim arkanda ben ona 1. Şansı verdim 2. Şansı verdim 3. Şansı verdim 4. Şansı asla vermem demiş defterine yazdığım şey ♡... dı ve kimi kastettim diye kızdı ben kimseyi yanlızca şakalaşmak için yaptım dedim ve bana inanmadı o benim için çok değerliydi ama ben belikide onun için fazlalıktım bilemiyorum kafam çok karışık yardım edin

  5. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    biz 4*4lüydük durdu sevgi halime ve bendim en sevdiğim durduydu ama hiç sevmediğim halimeydi çünkü o hep benle kavga yapmak istiyo çünkü o da en çok durduyla vakit geçiriyordu beni en çok seven sevgiydi o hep ben durduyla oynadığım için tek o beni kıskanıyor

  6. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    bak bndede boyle oldu arkadasimla kustum sonra onda nerdeyse 1000 kere ozur diliedim sen kimseye muhtac degilsin korkunu yen ve ozur dile kabul etmezlersede bos ver aslinda boz verilmio biliyorum ama ne biliyim sarki dinle dans et sokakta amacsizca yuru rahatlarsin...

  7. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Kendinizi acındırmak için bir yalan uydurun. Biliyorum yalan iyi bir şey değil ama arkadaşınızı seviyosanız yalan günah değil.Çunkü sevginin yalanı yok.😊
    -SEVGİLERLE MegaZeka-

  8. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Ben tam 1 yil olmak üüzere küsüm ve benim hakkimdaki yalanlari diğer arkadaşlarima söylüyolar ve onlarda benimle küsüyo şuan yarin okulda ne yapacağimi bilmiyom özr diliyom barişmiyolar onlar için hediye getirdim barişmadilar nerdeyse pasta yaptircak anneme ama ksz ama ben onlari yine de çok seviyom ayri kalinca hemen özlüyom aci çekiyomm biktim artik

  9. Misafir

    sudenaz

    Arkadasim bana yazıklar olsun dedi ve beni watsaptan böyle mi silcektin dedi ve bana Küstü ne yapmalıyım

  10. Misafir

    Cevap: Arkadaşımla Küstüm Nasıl Barışabilirim

    Reklamlar




    eger arkadasinla kustuysen ondan özür dile eger terslerse kendisi seni kaybetmistir ama barisicam diyosan ona kendin ictenlikle ozur dile

+ Yorum Gönder