+ Yorum Gönder
Her Telden ve Markalar Tarihi Bölümünden Marka Yaratma Sürecinde Pazarlama Nedir ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. Kısaca
    Yeni Üye

    Reklamlar


    Marka Yaratma Sürecinde Pazarlama Nedir

    Reklamlar






    Marka Yaratma Sürecinde Pazarlama Nedir

    Pazarlama, sıradan bir ürün ile tanınmış bir marka arasındaki geçiş noktasıdır. Reklam ve pazarlama da hedefleri aynı, fakat metotları birbirinden farklı iki süreçtir. Örneğin reklamlarda tüketicileri etkilemek için verilen güzel müziklerin tonlarına pazarlama uzmanları karar vermektedir. Pazarlama bir ürünün kalitesi ile değil, onun güçlü yanlarını kullanarak tüketiciler tarafından nasıl algılandığı ile ilgilenir. Diğer bir deyişle güçlü ürünler daha kolay pazarlanabilir. Fakat bu bütün güçlü ürünlerin kendi kendilerini pazarlayacağı ya da çok iyi pazarlanan bir ürünün en iyi ürün olduğu anlamına gelmez. Pazarlama uzmanları, pazarlanacak ürüne bağlı olarak hedef kitlenin demografik özelliklerini göz önünde bulundurmaktadırlar. Öncelikle demografik özellikler belirlenir, analiz edilir ve demografik özelliklerle uyumundan emin olunan ürünün güçlü yönlerine vurgu yapılır. Ürünün güçlü yönleri, demografik kitlenin kendini görmek istediği kişiliğin içinde gösterilir.














+ Yorum Gönder